tHe lOVe oF mY LifE

tHe lOVe oF mY LifE
tHe lOVe oF mY LifE

Wednesday 12 November 2014

No more sembelit!!!

Alhamdulillah...dah lama saya cari ubat terbaik untuk anak kesayangan saya, Izz Nur Qaisara..Sebenarnya dah berbulan Izznur ada sembelit. Setiap kali time nak meneran tuh mmg kesian tgk..menangis2..kdg2 sampai keluar darah..

Sampai saya dan suami bagi dia ravin enema, ubat untuk segera membantu keluarkan najis. Memang lepas bagi ubat tuh, dia akan buang air besar kadang2 smpai tercirit.. Tapi yang tak bestnye lepas masukkan ravin, Izznur akan menangis lebih kuat. Mungkin sebab sakit perut untuk keluarkan najis. Dan yang lebih tak best setiap 2 or 3 hari kena bagi ravin lagi sbb Izznur masih susah nak buang air besar.

Akhirnya saya jumpa mealshakes shaklee lepas tanya en google..terjumpa blog maria firdaus..dapat KEAHLIAN PERCUMA dan once mealshakes smpai ke rumah, terus bagi Izznur makan, di shake bersama susu formula nya..

Alhamdulillah dlm masa 2minggu, semakin mudah Izznur membuang air besar dan sekarang Izznur dah dapat buang air besar tanpa perlu menangis kesakitan. 

Thanks Ya Allah..Thanks sebab temukan kami dengan Mealshakes Shaklee nie. Sangat berbaloi2.. Sekarang bukan setakat mudah nak membuang, selera makan Izznur pun dah semakin baik. Asyik minta MAMAM je.. smpai tak larat mama dan abah nya melayan..

Kalau ada kawan2 di luar sana yang anak2 mempunyai masalah sembelit atau picky eater, kurang selera makan atau kurang dapat memberikan perhatian di dalam kelas, boleh cuba mealshakes shaklee nie. 

Memang terbukti berkesan! Sesuai juga untuk mereka2 yang ingin menambah berat badan..
 
InsyaAllah, saya akan memberikan konsultasi terbaik untuk anda. I am a happy Mom and willing to help others to be happy too!

Semoga anda yang membaca mendapat manfaat dari penulisan ini. Jika anda rasa entry ini akan memberi manfaat kepada orang lain, dipersilakan share ye. Saya doakan anda kaya dan berjaya. Amin...

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk


FREE CONSULTATION & AFFORDABLE PRICE 
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Dr Didi Zainudin
Shaklee ID: 1172353
shadee_3210@yahoo.com
012-6519551 (call, SMS, whatsapp)

No comments: