tHe lOVe oF mY LifE

tHe lOVe oF mY LifE
tHe lOVe oF mY LifE

Tuesday 24 February 2015

Yeay, naik pangkat!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera saya ucapkan kepada pembaca blog mummyizznur. Semoga anda sentiasa berada dalam lembayung-Nya..Amin...

Ok, entry kali nie dah terlewat 2 bulan sebenarnya. Hihi..patotnya saya dah cerita dari 2 bulan lepas, tapi disebabkan tugas hakiki dan keluarga yang agak mencabar, entry ini terpaksa ditangguhkan..Kebetulan selepas naik rank Supervisor saya dapat berpindah ke Taiping, Perak. Salah satu impian dari Board Vision saya...

Alhamdulillah saya naik rank ke supervisor selepas dua bulan setengah join Shaklee. Saya start join Shaklee pada 17hb Oktober 2014, dan pada 1/1/2015 saya sudah bergelar Supervisor. 

Ada 6 lagi rank yang perlu saya 'daki' sebelum bergelar Master Coordinator.

Alhamdulillah, rezeki Allah bagi cepat. Saya tak sangka akan naik rank begitu cepat. To be honest, saya belum menyediakan mental dan fizikal saya untuk bergelar Supervisor. Semasa mendapat tahu saya berjaya naik ke Supervisor, saya memang sedang busy menguruskan projek menghantar barang-barang keperluan untuk mangsa banjir, dari Kota Kinabalu Sabah ke Kota Bharu Kelantan.

 Bersama kawan-kawan yang menjayakan Misi Banjir kami.

Masa itu memang tawakkal aje. Kawan-kawan Shaklee yang lain tengah sibuk-sibuk closing, saya pula tengah sibuk packing barang-barang. Memang kenangan betul lah. 

 Inilah hasil barang-barang yang dipacking pada tengah malam 31/12/2014. Just before saya dapat tahu jadi Supervisor.

 First time dengar Rush Tag sebab barang-barang dihantar tanpa penumpang.


Best sebenarnya naik Supervisor nie. Kita akan nampak peluang yang Shaklee tawarkan lebih cerah. Kita tahu yang kita akan dapat apa yang Shaklee janjikan. It's sooner or sooner.


Setakat ini saya baru mendapat Cash Program dari Shaklee. Saya aim nak dapat Car Program by December 2015. Best je tengok kawan kawan seperjuangan yang dah dapat Car Bonus nie. Tiap tiap bulan Shaklee tolong bayarkan duit kereta. Kita boleh pilih samada nak beli kereta baru pakai duit itu atau bayar duit kereta sedia ada atau buat apa-apa yang kita nak dengan duit itu. Yang bestnya, Shaklee bagi duit tau bukan belikan kereta! Jadi, bergantung kepada kita laa nak buat apa kan?

Untuk pengetahuan anda, bulan pertama bergelar Supervisor bonus saya sudah mencecah rm1500. Bulan kedua pula saya mendapat rm2000. Best kan business nie, sentiasa naik bonus, boleh tambah pendapatan keluarga.

Saya berimpian untuk meneruskan Business Shaklee ini secara part time buat masa ini, dan insyaAllah sekiranya masa mengizinkan saya akan meneruskan business ini secara full time. Impian saya adalah untuk menjadi WORKING AT HOME MUM. Doakan saya yaa pembaca blog mummyizznur sekalian. 

Baiklah, sampai sini sahaja entry saya kali ini. InsyaAllah saya akan berkongsi lagi dengan anda tentang keseronokan berShaklee. 

Eh,sebelum saya terlupa. Jom pakat-pakat baca Ebook Sorry Boss nie.. Saya nak bagi anda percuma tau sempena saya naik rank jadi Supervisor. Ebook ini banyak mengubah cara saya berfikir. Mana lah tau kalau hidup anda pun akan berubah 360 darjah selepas membaca Ebook ini.


Silalah baca Ebook di atas tau. Ok, sehingga kita berjumpa lagi di masa akan datang. Saya doakan anda kaya dan berjaya.

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk


FREE CONSULTATION & AFFORDABLE PRICE 
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Dr Didi Zainudin
Shaklee ID: 1172353
shadee_3210@yahoo.com
012-6519551 (call, SMS, whatsapp)

No comments: