tHe lOVe oF mY LifE

tHe lOVe oF mY LifE
tHe lOVe oF mY LifE

Tuesday 17 February 2015

Wow! Now Everyone Can Kurus!

Assalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan kepada pembaca blog mummyizznur.blogspot.com. 
Saya doakan anda kaya dan berjaya. 

Anda nak tak kalau lelemak di badan anda hilang? Lekuk lekuk tubuh mula kelihatan? Perut buncit makin hilang? Dagu yang dulu berlapis-lapis sekarang dah ade shape? 

Best kan?

Dulu saya pun tak percaya. Ada ke cara nak kurus dengan mudah? Macam tak logic je rupanya. Tapi kawan saya kata kalau tak percaya takpe, buat aje...

So...saya pun buatlaa.. Apa yang saya buat? Saya join group nie. Masa tu group nie guna whatsapp je.

Ini bukan saya. Ini antara peserta awal group NECK. Beliau sekarang dah makin kurus tau...

Berat saya pada Disember 2014 adalah 67.8kg tapi pada 14hb February 2015 berat terbaru saya adalah 61.2 kg! Bestkan?

 Ini pun bukan saya, ini Sakinah. Perubahan mendadak berat Sakinah buat saya fikir, saya pon boleh jadi macam Kiena.

Yang lagi best lepas join group Telegram yang dibimbing oleh Abang Ketak dan Master Firdaus pada 1hb Februari 2015, berat saya turun mendadak dalam masa 2minggu. Saya hilang 4.0 kg! Satu angka yang amat besar bagi saya.

 Haa..ini lah Master Firdaus. Dulu, beliau gemuk tau. Sekarang dah kurus. Berat badan beliau sekarang adalah 67kg je, dan dalam proses menjadi Abang Sado.

Anda nak tau kenapa berat saya turun lebih cepat dalam masa yang amat singkat? Sebab dalam group ini kami diajar mengenai formula M.E.S.T.I Kurus... Memang wajib kurus kalau guna formula nie. Bestkan?

Saya ingatkan nak kurus nie susah..Rupanya taklah sesusah yang disangka. Yang penting kena jaga makan. minum banyak air masak dan exercise sikit sikit. Ada banyak lagi lah ilmu Kurus yang diajar dalam group Now Everyone Can Kurus nie.

Nie baru intro, anda nak tau lebih kene klik link di bawah.


Saya belum betul betul berjaya. Saya nak capai 54.0kg by 14 May 2015 iaitu 100hari lepas join group NECK. Saya rasa saya akan berjaya. Harap harap semua yang baca blog nie mendoakan saya ya. 

InsyaAllah.. Saya yakin saya akan berjaya dan cek bernilai rm1000 itu akan menjadi milik saya.

Opps..saya tak bagitau anda lagi eh pertandingan nie kalau menang dapat duit? Bukan setakat duit aje tau. Emas pun boleh dapat. 

Anda dah berminat sekarang kan? Haa...jom klik link ini untuk mengetahui lebih lagi...


Saya doakan semoga anda akan menjadi kurus, mendapat bentuk badan yang anda idamkan dan sihat selepas ini. Amin.....

No comments: